Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi společností Finanční horizont s.r.o. (dále jen „poskytovatel") a klientem při poskytování služeb v oblasti marketingu, IT podpory, zákaznického servisu, lead generation, výzkumu a public relations.
1. Identifikace poskytovatele
Finanční horizont s.r.o.
IČO: 23430605
Sídlo: Holečkova 789/49, Smíchov, 150 00 Praha
Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze
E-mail: kontakt@financnihorizont.cz
2. Definice a rozsah služeb
Poskytovatel nabízí následující služby:
- IT služby: správa serverů, softwarová údržba, zálohování dat, monitoring sítí, podpora pracovních stanic
- Zákaznická a technická podpora: administrativní pomoc, technická podpora, back-office činnosti
- Online marketing: tvorba a propagace kampaní, SEO, správa online prezentace, marketingové materiály
- Lead Generation: generování a předávání validních obchodních kontaktů
- Výzkum: marketingový a manažerský výzkum, analýzy trhu, manažerské konzultace
- Public Relations: propojování s veřejností a médii, PR materiály, organizace eventů
Konkrétní rozsah, parametry a SLA (Service Level Agreement) jednotlivých služeb jsou vždy dohodnuty individuálně v rámci smlouvy nebo objednávky.
3. Objednávka a uzavření smlouvy
Obchodní vztah vzniká na základě:
- Poptávky klienta – klient zašle poptávku prostřednictvím kontaktního formuláře, e-mailu nebo telefonu
- Nabídky poskytovatele – poskytovatel vypracuje cenovou nabídku a specifikaci služeb
- Akceptace nabídky – klient akceptuje nabídku písemně (e-mailem) nebo uzavřením smlouvy
Smlouva je uzavřena okamžikem akceptace nabídky klientem. V případě dlouhodobé spolupráce je uzavřena písemná smlouva s detailním vymezením rozsahu služeb a podmínek.
4. Cena a platební podmínky
- Cena služeb je stanovena individuálně v nabídce nebo smlouvě. Všechny ceny jsou uváděny bez DPH, pokud není uvedeno jinak.
- Fakturace: služby jsou fakturovány měsíčně, při jednorázových zakázkách po dokončení díla nebo dle dohody.
- Splatnost: standardní splatnost faktur je 14 dní od data vystavení, pokud není dohodnuto jinak.
- Úrok z prodlení: v případě prodlení s úhradou má poskytovatel nárok na úrok z prodlení ve výši 0,05 % denně z dlužné částky.
5. Spolupráce a součinnost klienta
Klient se zavazuje:
- Poskytnout všechny potřebné podklady, přístupy a informace nutné pro řádné poskytnutí služeb
- Spolupracovat s poskytovatelem a poskytovat potřebnou součinnost ve sjednaných termínech
- Informovat poskytovatele o jakýchkoli změnách, které mohou ovlivnit poskytování služeb
- Respektovat doporučení poskytovatele ohledně technických a organizačních opatření
V případě, že klient neposkytne potřebnou součinnost, má poskytovatel nárok na prodloužení termínů plnění a kompenzaci nákladů spojených s prodlením.
6. Odpovědnost a omezení
- Bez záruky na konkrétní výsledky: Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby s odbornou péčí, avšak nezaručuje konkrétní obchodní výsledky (např. specifický počet leadů, obrat, návštěvnost).
- Neposkytuje investiční ani daňové poradenství: Služby poskytovatele se týkají výhradně marketingu, IT podpory, zákaznického servisu, lead generation, výzkumu a PR činností.
- Omezení odpovědnosti: Poskytovatel neodpovídá za škody způsobené v důsledku neposkytnutí součinnosti klientem, vyšší moci nebo jednáním třetích stran.
- Maximální výše náhrady škody: Odpovědnost poskytovatele za škodu je omezena výší úhrady za konkrétní službu, při které škoda vznikla.
7. Duševní vlastnictví
- Výstupy služeb: Výsledky poskytnutých služeb (např. kampaně, materiály, kód) přecházejí do vlastnictví klienta po úplném uhrazení smluvené ceny.
- Licence: Poskytovatel uděluje klientovi nevýhradní licenci k užití výstupů pro obchodní účely klienta.
- Ochranné známky a loga klienta: Zůstávají ve vlastnictví klienta. Poskytovatel je oprávněn je použít pouze pro účely plnění smlouvy.
- Reference: Poskytovatel je oprávněn uvést klienta jako referenci, pokud klient nevyjádří písemně nesouhlas.
8. Mlčenlivost a ochrana informací
Poskytovatel se zavazuje zachovávat mlčenlivost o všech důvěrných informacích, které se dozví v souvislosti s poskytováním služeb. Důvěrné informace nebudou poskytnuty třetím stranám bez souhlasu klienta, s výjimkou zákonných povinností.
9. Zpracování osobních údajů
Zpracování osobních údajů při poskytování služeb se řídí Zásadami ochrany osobních údajů, které jsou nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.
10. Doba trvání, výpověď a odstoupení
- Doba určitá: U jednorázových zakázek trvá smlouva do dokončení díla a úplného uhrazení ceny.
- Doba neurčitá: U dlouhodobých smluv je možné smlouvu vypovědět s výpovědní lhůtou 30 dní, pokud není dohodnuto jinak.
- Odstoupení pro podstatné porušení: Kterákoli strana může od smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení povinností druhou stranou.
- Vypořádání: Při ukončení smlouvy má poskytovatel nárok na úhradu všech provedených služeb do okamžiku ukončení.
11. Rozhodné právo a řešení sporů
- Rozhodné právo: Vztahy mezi poskytovatelem a klientem se řídí právním řádem České republiky.
- Řešení sporů: Případné spory budou řešeny před obecnými soudy České republiky.
- Mimosoudní řešení sporů: Obě strany se zavazují v případě sporu nejprve hledat smírné řešení. Spotřebitelé mají možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů.
12. Závěrečná ustanovení
- Platnost podmínek: Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od data uvedeného níže.
- Změny podmínek: Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky. Změny budou zveřejněny na webových stránkách.
- Oddělitelnost: Je-li některé ustanovení těchto podmínek neplatné nebo nevymahatelné, nezpůsobuje to neplatnost zbývajících ustanovení.
- Komunikace: Veškerá komunikace mezi stranami probíhá primárně e-mailem nebo písemně.
13. Kontaktní údaje
V případě dotazů k obchodním podmínkám nás kontaktujte na e-mailové adrese kontakt@financnihorizont.cz.
Datum účinnosti: 3. října 2025
Poslední aktualizace: 3. října 2025